понедельник, 6 апреля 2015 г.

VIII Gün

Təlimin VIII günü təqdimat zamanı istifadə etdiyimiz şəkilləri resuslar qovluguna yerleşdirməyi həyata keçirdik.Sonra  Müəlliflik hüququ qanununun 107 maddəsinin ədalətli istifadəsinə əsaslanaraq istifadə etdiyimiz şəkillərin linkini (URL) planlar qovluğunda mövzunun öyrənilməsi planı hissəsində iternet resusları bölməsinə qeyd edirik.Bu həm müəllifin hüququnu qoruyur həm də bizi hər hansı bir məsuliyyətdən uzaq tutur.
Sonra biz ünsiyyət qurmaq məqsədilə internetdən istifadə yollarını araşdırdıq.İnternet komunikasiya vasitələri şagirdlərə layihəni həyata keçirərkən onlara həm, böyük həm də öz yaşıdları ilə ünsiyyət qurmaq imkanı verir.Lakin hər bir şagirdin kompyuterlə təmin olduğu sinifdə elektron yolla ünsiyyət qurmaq şagirdlərin diqqətini layihənin həllindən yayındıra bilər.Buna görə belə otaqlarda müəllim bunlara nəzarət etməlidir ki, verilən tapşırıqlar vaxtında yerinə yetirilsin.Lahiyənin keyfiyyətli yerinə yetirilməsində elektron komunikasiya vasitələrinin böyük təsiri var.
növbəti mərhələdə WEB- 2 alətləri ilə tanışlıq və onlardan istifadə qaydaları oldu.Biz əvvəllər Web- 1 alətlərindən istifadə  edirdik ki bunun da internetlə əlaqəsi olmurdu  bu materiallar yalnız kompyuterin üzərində passiv formada qalırdı.  .WEB -2 alətlərindən isə yalnız internetə bağlanmaqla istifadə edilir.Bu alətlərdən istifadə məqsədilə əvvəlcə biz WIKI-dən qeydiyyatdan keçdik.Daha sonra slide show, prezi.com , Photodext.com və learningsApps.org. kimi WEB-2 alətlərindən istifadə etmək üçün hər birindən ayrı- ayrılqda qeydiyyatdan keçdik.Burada təqdimat üçün ən əlverişlisi Prezi.com -dur ki buradakı slayıdları animasiyası daha müasir şekildə gedir. 
LearningsApps.org. isə tapşırıqların, krossvord və puzzlların hazırlanmasında ən yaxşı köməkçi alətdir. wiki

Комментариев нет:

Отправить комментарий